مجله ماشین 20

اخبار تخصصی خودرو-گالری تصاویر خودرو-قیمت خودرو

مجله ماشین 20

اخبار تخصصی خودرو-گالری تصاویر خودرو-قیمت خودرو

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعبیر دیدن جغد در خواب قهوای زرد رنگ سفید بزرگ

جغد در خواب، مبارک نیست.
اگر فردی در خواب ببیند که جغدی گرفت، دلیل کند که او با مردی نابکار خصومت افتد.

جغد حیوانی است شب رو یعنی در هنگام شب به شکار می رود و دارای بینایی و شنوایی بسیار قوی میباشد. بیشتر معبرین جغد را یک دزد یا یک انسان خبیث تعبیر میکنند. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب جغد را آماده کردایم.

  • ۰
  • ۰

آموزش کار با گوگل ترنسلیت Google translate

ترجمه‌گر گوگل یا نرم‌افزار ترجمهٔ گوگل (به انگلیسی: Google translate)، خدماتی در مرحلهٔ بتا، از شرکت گوگل است که برای ترجمهٔ بخشی از یک متن یا یک صفحهٔ وب، به زبانی دیگر به کار می‌رود.

این خدمات در تعداد بندها، یا محدودهٔ واژه‌های تخصصی، محدودیت دارد. همچنین می‌توان چیزی را در منابع زبانی دلخواه، به زبان خود در جستجوگر گوگل جستجو کرد و نتایج را به زبان خود دید.

مترجم گوگل حالا به یکی از کاربردی ترین و بهترین سرویس هایی تبدیل شده که تا به حال کمپانی مستقر در مانتین ویو به بازار عرضه کرده است. در صورت نیاز مبرم به مترجم گوگل نیز می توانید اپلیکیشن آن را روی دیوایس هوشمند خود نصب نموده و لذت استفاده از یک مترجم جیبی را با جان و دل حس کنید.

مترجم گوگل در کنار ویژگی های متعدد، زبان های مختلفی را در خود جای داده که قادر است هر کدام از آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به یکدیگر ترجمه نماید. در این مطلب قصد داریم نحوه استفاده از بهترین مترجم دنیا را به شما آموزش دهیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مترجم گوگل ، بهترین مترجم دنیا

پیش از هر چیزی باید بدانید که گوگل ترنسلیت یک ابزار مترجم رایگان است که از سوی کمپانی گوگل برای مرورگرهای دسکتاپ، مرورگرهای تلفن های هوشمند و همچنین سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر شده است. لازم به ذکر است که نسخه های دسکتاپ و موبایل قادر به ترجمه متن و صفحات وب هستند.

علاوه بر این با استفاده از API توسعه دهندگان، می توانید ابزار مترجم مختص به خود را ایجاد کنید. همگان می دانیم که هر چه تعداد زبان های پشتیبانی شده بیشتر باشد، کاربران بیشتری به سمت یک سرویس خاص می روند. در رابطه با همین موضوع مترجم گوگل در مجموع بیش از ۱۰۰ زبان بین المللی را در بر گرفته و می تواند آن ها را به سریع ترین شکل ممکن ترجمه نماید.

ین در حالی است که اگر به زبان های کمتر شناخته شده مراجعه کنید، خواهید فهمید که گوگل ترنسلیت برای آن ها تنها نقش فرهنگ لغات را بازی می نماید تا چیز دیگر. همچنین مترجم گوگل از تمام زبان هایی که در آن وجود دارد به طور کامل پشتیبانی نمی کند و این زبان ها قادر به استفاده از تمام ویژگی های این سرویس نیستند.

به عنوان مثال زبان فرانسه از تمام امکانات مترجم گوگل به صورت کامل پشتیبانی می کند. در مقابل زبان عربی قادر به پشتیبانی از قابلیت عکاسی نیست. اگر بخواهیم در زبان های این مترجم ریزتر شویم می توان به زبانی چون هوسا نیز اشاره کرد. این زبان عمدتاً در نیجریه کاربرد دارد و پشتیبانی مترجم گوگل از آن به ترجمه ی متن ختم می شود.

قابلیت های نسخه مرورگر مترجم گوگل

همانطور که گفته شد گوگل ترنسلیت یک ابزار مترجم رایگان است که از سوی کمپانی گوگل برای مرورگرهای دسکتاپ، مرورگرهای تلفن های هوشمند و همچنین سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این سرویس قابلیت های مختلفی را روی نسخه وب به کاربران خود ارائه می دهد.

هنگامی که از یک مترجم استفاده می کنید بسته به زبان انتخابی خود باید بدانید که چنین سرویس هایی گاهاً قادر به ارسال ترجمه دقیق متون برای شما نیستند. بنابراین انتظارات تان را کمی پایین بیاورید و سعی کنید با جایگزین کردن بهترین ترجمه ها برای لغات گوناگون به متن دلخواه خود برسید. در ادامه می خواهیم قابلیت های نسخه مرورگر (https://translate.google.com) این مترجم را به شما آموزش دهیم.